08 martie, 2008

Curvelor, cu dracg...

Hehe... şi iată-ne din nou (spun din nou pt că se repetă a dracu’ în fiecare an) băgaţi în muiere până-n... gât, adică în ziua ei, că-n ea mai rar, ba chiar oarecum imposibil în cazul meu.

Da, azi e... 8 martie, ziua muie rii, ziua lu’ mă-ta (sau a lu’ tac’tu...), ziua în care eu sunt mai misogină ca niciodată, ziua în care curvele plâng şi-şi amintesc de “prima dată”...

Aşa căcânt în oroarea virginităţii lor pierdute (şi răsfutute) Vama Veche – Curvelor, cu drag...

“Curvele ştiu să ne dea foc, curvele ştiu să ne stingă focul... Curvele nu vor să ştie unde ai fost aseară... “

Ghici ce?! Nici eu nu vreau să ştiu! Nici pe mine nu mă interesează pe unde au umblat labele tale triste aseară, sau ieri seară... sau poimuine. Şi eu ştiu să te-aprind (sunt o piromană din fire), ştiu să te ard şi să te sting (am scuipat de calitate şi claritate rară)... Doar că nu sunt curvă. Atâta tot. Nu vreau să fiu nici măcar azi, aşa, de drag, de 8 martie. Aşa că-mi cer scuze cu ocazia asta tuturor peştilor, n-am vrut să vă dezamăgesc şi azi, bărbaţi cu icre şi fără pulă. Vă împuţiţi de la cap băh! De la cap! Scuzaţi-mi minciunile deghizate-ntr-o putoare de sinceritate rară, da’ de-acolo se-mpute peştele.

Oricum, ştiţi şi voi şi ‘prietenele voastre’ cum e... Viaţa-i dură, mai ales dacă stai la colţul greşit, sau n-ai nimerit strada. Pffffft... toată viaţa stai la coltz pt ca dup’aia să dai colţu’?! Nu ţi se pare penibil? Crezi că o să-ţi dea careva Prezervativul de Aur pt asta? Sau nah... măcar sifilisul de argint? SIDA de bronz? (SIDA = Săpunul Interminabil Dublu Apetisant). Să-ţi zic un secret: Mu-ie (reo)! (nici măcar d’aia n-o să mai primeşti la un moment dat)... O sa fii uzată, şi abuzată... îndurerată... şi nu le zic doar de dragu’ de-a face poezie.

Trăim într-o lume în care zânele rămân borţoase cu zmei şi unicornilor li se văd coa...stele... şi-atât. Nimic nu mai are aripi, poate doar iubirea... da' aia e deja sexpirată şi piratată, se ia de pe Strong DC la kilogram... Noi am ajuns să ne mulţumim, ba chiar să preferăm un "ce plm?!" spus din tot miezu'... sufletului.

Aşa zburăm noi: cu iarbă şi mult “ce plm?!”.

Vă văd şi mă-ngrozesc, măscărici involuntari ce sunteţi... aveţi 12-13 ani şi credeţi că sunteţi tari, că aţi descoperit lumea într-un fum de ţigară, sau stând în varful unei puli, când de fapt n-aţi descoperit decât un cancer pulmonar, un TBC, un sifilis, şi nu aţi realizat decât încă un copil ca voi, trăind în voi... un avort, o moarte psihică... dar... cât timp nu ştie nimeni e ok, nu? Cât timp nu vede nimeni sânge nu-i nicio crimă... nu?

Tone de make-up, kilograme de farduri şi rimel... orice să nu vi se vadă vârsta sau expresia feţei! Sute de oglinzi doar ca să nu cumva să fiţi nevoite să vă uitaţi şi înăuntrul vostru... Dar e ok, sunteţi deja femei la 13 ani. Cine de pe vremea mamelor voastre se putea mândri cu aşa ceva, nu? Sunteţi trendy şi super mega cool şi eu îmi dau jos pălă.. pantalonii în faţa voastră şi vă invit cu un zâmbet de aere călduroase şi frumos mirositoare să mă pupaţi în cur.

Să vă dau o veste proastă tuturor: nu e suficient să ai o pizdă futută ca să fii femeie, aşa cum nu e destul să ai creier ca să fii deştept.

E trist de vulgară lumea-n care trăim... şi culmea e că nu cuvintele o fac aşa, ci oamenii, faptele, răutatea, dorinţa egoistă de a-şi satisfucke plăcerile cu orice preţ... toate astea ne orbesc mai rău decât pe orbi şi ne fut mai des decât pe curvele profesioniste.

Şi eu ce pot să zic? Ce pot să fac ? Nu pot decât sa contribou’-ui cu puţină răutate, sugport moral etc. Pt că până la urmă nu ne avem nici măcar pe noi înşine, dar mai unii pe alţii, rătăciţii dracu’ ce ni-s!

Ehhh, dar asta-i viaţa, ăsta ne e felu’, aşa o să ne facem unul altuia felu’...

Şi iubirea ne e lipsa, lipsa mare.

Ce drac’ mai pot să spun? Eu vă urasc un la mulţi ani tuturor chestiilor de sex feminin sau care vor să devină de sex feminin! Şi pentru că nu există ziua hermafrodiţilor noi, muierile, pentru că ni-s bune la suglet, sensibile şi a dracu’ de feminine, azi vă considerăm femei şi pe voi şi vă urâm un sincer la mulţi ani! La mulţi ani deasemenea şi tuturor scroafelor, vitelor, oilor, găinilor şi ălorlalte chestii de gen feminine (inclusiv pulii!! – pt că... o pulă, două pule!) Trăiască şi înmulţească-se buburuzele şi gărgăriţele! Şi-n primul rând (că nu vreau eu să fie ultimu’)... poopik dooolce... MIE băh!!!!

Niciun comentariu: